diumenge, 15 de març del 2009

LA CIUTAT DE VIC



La "meva" parada vista de cara




Perspectiva de la parada



Dia de boira al mercat amb l'Ajuntament al fons




Dins la catedral, pintures d'en Sert




Una part de la plaça del Mercat




Antiga fàbrica d'adobament de pells



L'experiència que he anat vivint al llarg dels dos darrers anys, el segon dissabte de cada mes a la ciutat de Vic, sempre ha resultat positiva, ja que si venc, molt bé, i si no, almenys ha servit per donar a conèixer la meva obra a tot el regitzell de persones que, d'arreu de la comarca i fins i tot estrangers que fan estada a la ciutat, s'han aturat per contemplar la meva pintura. Haig de dir amb molta satisfacció que molts vigatans tenen pintura meva penjada a casa seva.
Us animo a visitar la magnífica ciutat de Vic, per la seva història, els seus monuments i per la mateixa gent, tan afable i acollidora.
Per situar-vos, els pintors som al carrer Jacint Verdaguer, que baixa directament de la plaça Major.
Destaco la sensibilitat que demostra el Departament de Cultura de l'Ajuntament, ja que ens cedeix el lloc i la parada sense cap mena de despesa per part nostra.Aquest fet és digne de ressaltar. Aprofito el blog per demostrar el meu agraïment. MOLTES GRÀCIES.

Imma Banet

.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada